Cariere

Vrei să faci parte dintr-o echipă profesională,și impreună să realizăm mari rezultate.

Iți dorești o CARIERĂ de SUCCES?

Compania ''Catadeni-Lux'' SRL activează pe piața R.Moldova de 17 ani, activind în domeniul comercializării  materialelor de construcție.Compania s-a extins și este in continuă dezvoltare. 

Dacă doresti să te dezvolți, să cresti pe plan profesional,alătură-te echipei noastre dinamice si profesioniste, și vei avea posibilitatea de a invăța lucruri noi și de a crește odată cu echipa. Iți oferim un pachet salarial in accord cu performanțele tale, unde este posibil să avansați in funcție și să aveți parte de premii.

Compania ''Catadeni-Lux'' te invită să aplici pentru unul din posturile vacante indicate mai jos:

  • Manager vînzări 

Responsabilități:
- Cresterea volumului de vî
nzări și distribuție;
- Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
- Stabilirea și dezvoltarea unei relații profesionale cu clienții companiei;
- Gestionarea optimă a comenzilor și asigurarea respectării termenilor comerciali pentru contractele (comenzile) incheiate;
- Intocmirea rapoartelor, estimărilor de vanzări și incasări

Cerințe:
- Avantaj studii superioare;
- Experiență in conducere/coordonare;
- Permis de conducere categ B, fară incidente majore in circulație;
- Bune abilități de organizare, comunicare și negociere;
- Capacitate de asimilare rapidă a informațiilor noi.

Compania va oferi remunerare corespunzător calițătilor persoanei angajate. Pachet social.

Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la urmatoarea adresă: resurseumane.piramida@gmail.com

Compania î​și rezervă  dreptul de a contacta pentru interviu doar persoanele selectate.

  • Contabil 

Cerințe:

  • studii superioare - economie/contabilitate;
  • experiența profesională minim 3 ani;
  • cunoasterea fluentă a limbilor romană, rusă  și engleză;
  • cunoștințe în domeniul evidenței valorilor materiale și a mărfurilor, precum și în domeniul importului și exportului;
  • cunoașterea programului 1C 7.7, 1C 8 și a suitei de programe MS Office (Word, Excel);
  • сunoaşterea Legislaţiei Fiscale şi Contabile;
  • grad înalt de responsabilitate, confidenţialitate şi onestitate;
  • organizearea şi asigurarea continuă a evidenţei contabile a întreprinderii;
  • asigurarea controlului utilizării corecte a mijloacelor financiare;
  • umărirea reflectării de către contabili a tuturor evenimentelor economice în registrele contabile și introducerea datelor in programa de contabilitate conform legislației in vigoare și SNC;
  • intocmirea şi prezentarea dărilor de seamă şi a rapoartelor anuale.

Capacitați personale:

  • Abilitați dezvoltate de comunicare;
  • Responsabilitate, aptitudini organizatorice, atenție la detalii;
  • Rezistent la situații de stres;
  • Flexibilitate.

Condiţii de muncă:

  • Lucru in oficiu confortabil si modern;
  • Regim de lucru luni-vineri, de la 08.00-17.00 (pauza de masa 1 ora);
  • Rețea corportariva de telefonie mobila;
  • Pachet social complet;
  • Colectiv primitor, dinamic și conducatori obiectivi.

Activând la compania ''Catadeni-Lux SRL'' vi se va oferi: un salariu şi un mediu de lucru motivant si interesant, o echipă tânără, aprecierea muncii, dar şi dezvoltare personală! Persoanele interesate pot expedia Cv-ul la email-ul: resurseumane.piramida@gmail.com  In mod obligatoriu Cv-ul dvs. trebuie sa conțină o poză, iar în tema scrisorii indicați funcția pentru care aplicați. Salariul se va discuta și stabili in procesul convorbirilor.

Compania va oferi remunerare corespunzător calităților persoanei angajate. Pachet social.

Candidaturile selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!

  • Jurist

Sarcini de bază:
• Elaborare şi redactarea contractelor civile, contractelor comerciale sau altor acte juridice încheiate de organizaţie cu alte persoane, fizice sau juridice;
• Elaborarea proiectelor de scrisori, notificări, reclamaţii, răspunsuri la reclamaţii, acţiuni în justiţie, referinţe la acţiuni, reprezentare în instanţa de judecată;
• Acordarea de consultanță și consiliere în orice altă problemă de natură juridică;
• Lucrul cu debitorii, încasarea datoriilor, pregătirea materialelor pentru înaintarea în judecată;
• În limita legislației, reprezintă compania în faţa instanţelor judecătoreşti şi a altor organe de jurisdicţie, a organelor publice, precum şi în unele raporturi cu persoanele juridice şi fizice;
• Alte sarcini transmise de Administraţia întreprinderii direct.

Cerinţe faţă de candidat:
• studii superioare de specialitate;
• experiența profesională constituie un avantaj;
• cunoașterea legislaţiei RM;
• gîndire analitică, capacitate de concentrare;
• spirit de echipă;
• inteligență, punctualitate, onestitate, responsabilitate, capacitate rapidă de învăţare.

Oferim:
- Salariu demn (negociabil);
- Cheltuielile pentru deplasări sunt suportate de către companie. Achităm combustibilul pentru deplasări ( dacă candidatul deține automobil);
- Angajăm pentru o normă deplină de muncă sau prin cumul.

Doritorii de a participa în concursul de angajare sunt rugați să trimita CV-ul complet cu indicarea postului la adresa de email: resurseumane.piramida@gmail.com

  • Sofer 

Angajam sofer de camion.Experienta minimă de 3 ani. Compania va oferi remunerare corespunzător calităților persoanei angajate. Pachet social.Pentru mai multe detalii contactați-ne la numarul de telefon (373) 060667557, email: resurseumane.piramida@gmail.com

Contacte

Tel: (373) 060667557

email: resurseumane.piramida@gmail.com